Ahşap,tahta oyuncak nasıl yapılır?

tahta_oyuncak_nasil_yapilirAhşap oyuncak yapımı zahmetli bir iştir.Aşağıda ahşap oyuncak örnekleri vardır.Bu örneklere bakarak oyuncaklarınızı tasarlayabilirsiniz.

En yakın kereste doğrayan bir yere gidin ve yapmak istediğinizi ifade edin.Uygun malzemeyi verecektir.

Keser,törpü,çekiç,testere,kalın dişli zımpara,ağaç kalemleri,kıl testere vb…malzemelerle oyuncak yapımına başlayabilirsiniz.

Örneğin Kızım için yaptığım bir at var.Buradaki örneklere ve diğer yazılardaki örneklere bakarak yaptım.Önce oyuncak için gerekli olan ahşapların boy ve enlerini not ederek kestirdim.Testere yardımıyla ve törpü ile törpüleyerek ana hatlar hallediliyor.Zımpara ile de kalan ufak tefek fazlalıklar alınıyor.Yapılması çok basit sadece hayal etmeniz ve işe başlamanız gerekiyor.

Aşağıdaki bağlantıya tıklarsanız bir çok oyuncak ve ev gereçlerinin planlarını da bulabilirsiniz.Saygılarımla…

http://www.craftsmanspace.com/free-projects/free-baby-accessories-plans.html

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Ahşap,tahta oyuncak nasıl yapılır?’ için 10 yanıt

  1. çok güzel ama yapmk güç oluyo bende yigenlerime yapmak isterdm ama başka sitelere bakcm daha kolay yapmk istiyorum vaktim az okudugum içn kolay zor olmuyck bunlar zormus ama sıte gercekten mukemmel

    1. Teşekkürler.Sanırım başka sitelerde daha ayrıntılı bulamayacaksınız.Çünkü insanlar sırlarını vermek istemiyorlar.Size kolay gelsin

  2. Merhaba,
    Çocuğuma ve yeğenlerime ahşaptan oyuncaklar yapmak istiyorum..Ahşap kısımlar noktasında vakit harcayıp birşeyler yapabilirim diye düşünüyorum..Fakat ahşabu yapıştırırken, boyarken ve cilalarken kullanılan malzemeler noktasında sağlığa zararı olmayan malzemeleri nasıl temin edebilirim? Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    mail adresim akguney@yahoo.com

    1. Ahşabı boyamamak en sağlıklı seçim gibi görünüyor.Bunun dışında tutkal vb malzemeler hakkında şu an için bilgi sahibi değilim.Genellikle dekorasyon alanıyla ilgileniyoruz.Arzu ederseniz 1 hafta içinde bu konuda size yardımcı olabilirim.İlginize teşekkürler.

      1. Bende evde ahsaptan oyuncak yapmak istiyorum. Fakat ahsaplari ne ile kesecem ne malzemesi gerekli bilmiyorum eger yardimci olursaniz sevinirim

  3. Merhabalar, ben de ahşaptan oyuncak yapmak istiyorum. Ama henüz hiç denemedim. Kurs araştırdım fakat hep ahşap oymacılığı kurslarına rastladım. Ankara’da bu konuda kurs var mı? Ya da evde kendim öğrenebilir miyim? Bu konuda kendimi geliştirmeyi çok istiyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.

    1. Hande hanım Ahşp oyuncak yapımı el maharetine bağlı olup hayal gücünüzle yapabileceğiniz bir hobidir.bu nedenle ahşap oymacılık kursunda el işçiliğinizi geliştirip oyuncaklar yapabilirsiniz.oyuncak ile ilgili kurs olacağını sanmıyorum bulamazsınız.bu nedenle oymacılık kursuna gidebilirsiniz.güzel oyuncaklar yapmanız dileğiyle.eğer kursa gitmeyip malzemeler ve neler yapılacağı hakkında bilgi isterseniz verebilirim.

  4. öyleyse evet malzemeler ve neler yapabileceğim hakkında bilgi alabilirsem çok sevinirim. bu iş konusunda çok hevesliyim. nasıl, nerden ve ne şekilde başlayarak kendimi geliştirmeliyim acaba?

    1. Biz genel anlamda Tadilat ile ilgileniyoruz.Bu konuyla ilgilenen uzman kişilerden bilgi aldıktan sonra size 24 saat içersinde cevap verebilirim.İyi günler dileklerimizle

  5. Benimde bir ödevim var tahtadan bir araba yapmam gerekiyor ama şuana kadar hiçbir bilgim yok.. Bana da yardımcı olabilir misiniz?

Yorum bırakın