Ahşap,Tahta oyuncak At,Kızım İçindir…

tahta_oyuncak
tahta_oyuncak

Bugün cumartesi tatilinde 3-4 saatlik çalışma sonucu kızıma at yaptım.Hem binmeyi öğreniyor,hem de salınıyor.Çok hoşuna gitti .Sizlerle paylaşmak istedim.Maliyeti 15 TL civarı değerli dostlar.Resime bakarak sizlerde yapabilirsiniz.Artık kızımın oyuncaklarını kendim yapmaya başlıyorum.Çünkü ahşap,tahta çok sağlıklı.Kızımı korumam gerekiyor zararlı plastiklerden.Piyasaya da baktım ahşap oyuncaklar ve eşyalar hayli pahalı.Ben de bizmillah dedim ve ilk işimi yaptım.Bazı eksiklikler elbette oldu.İlkin böle sıkıntılar oluyor.Bakarsınız bir gün seri üretime geçerim 🙂

Kafasını idareten yaptım.Kafasını bir sonrakinde daha iyi yapacam inşallah.Ayırca cilasını da yapmadım.Yapınca onu da eklicem inşallah…Vesselam

tahta_oyuncak
tahta_oyuncak

Ahşap,Tahta oyuncak At,Kızım İçindir…’ için 2 yanıt

Yorum bırakın